Klachtenprocedure
Als je klachten hebt over de verloskundige zorg dan is het aan te raden hier eerst met de betreffende verloskundige over te praten. Vind je dit moeilijk dan kun je ook je klacht op papier/mail zetten en naar ons verzenden. We nemen dan contact met je op en hopen dat we er samen uit kunnen komen.
Indien nodig kan er contact worden opgenomen met een klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Deze is onpartijdig en zal met jullie praten over de klacht en helpen met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alle informatie die jullie bespreken is vertrouwelijk.
Het CBKZ is van maandag tot en met vrijdag (van 9u-12u en 13u-16.30u) telefonisch te bereiken op 088-0245123. Of jullie kunnen een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl. Op www.klachtverloskunde.nl kunnen jullie meer informatie over de klachtenfunctionaris vinden.