In juni ben ik bevallen van mijn eerste kindje. Een eerste zwangerschap is natuurlijk super spannend en dan zeker de allereerste afspraak. Deze hadden wij met Liesbeth. Tijdens de zwangerschap hebben…
Lees meer
In juni ben ik bevallen van mijn eerste kindje. Een eerste zwangerschap is natuurlijk super spannend en dan zeker de allereerste afspraak. Deze hadden wij met Liesbeth. Tijdens de zwangerschap hebben we Liesbeth ook het vaakste gezien en toen dan eindelijk na 41 weken de bevalling begon, was het ook Liesbeth die dienst had. Dat voelde voor ons het cirkeltje rond. Maar ook de andere dames zijn super lief en staan altijd voor je klaar. Bij elke twijfel of onzekerheid mag je bellen èn komen ze vaak nog bij je langs ook. Daarnaast denken ze ook echt met je mee. Ik kijk hierdoor ontzettend goed terug op mijn zwangerschap en bevalling.